Způsob vyřízení reklamací
Vyřízení reklamace
Pokud zákazník při přebírání zboží zjistí, že je zásilka zjevně poškozena (např. Viditelně, výrazně porušený obal), je zákazník opravněn takovou zásilku nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím, neprodleně informujte e-mailem/telefonicky, urychlíme tím zajištění nápravy.
Pokud zákazník zjistí, že doručené zboží neodpovídá objednávce (bylo doručeno jiné zboží), neprodleně, nejdéle pak do 2 pracovních dnů, nás zkontaktujte prostřednictvím telefonu/emailu a zajistíme nápravu.
Pokud zákazník po rozbalení zásilky zjistí, že doručené zboží je poškozené, pokud možno ihned, nejdéle do 2 dnů nás zkontaktujte, zajistíme zahájení reklamačního řízení u dopravce (dvoudenní lhůta vyplývá z podmínek na reklamaci dopravců, pozdější nahlášení poškození zboží bohužel vede k zamítnutí reklamace).
Pokud se v době záruky objeví na zboží závady, zkontaktujte nás telefonicky/emailem dohodneme se na dalším postupu, případně pošlete poškozené zboží s veškerým příslušenstvím společně s kopii faktury a popisem závady přímo na adresu prodávajícího, tedy CHEAPBEER s.r.o., Lidická 700/9, 602 00 Brno. Balík můžete zřetelně označit nápisem „Reklamace“- urychlíte tím vyřízení celé reklamace.
Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je zákonem stanovena maximálně na 30 dnů, naší snahou vždy bude vyřídit oprávněnou reklamaci co nejdříve. Pokud nebude reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůta, má zakazník právo odstoupit od smlouvy.